Gaaf 3-daags event voor de club

Een win-win situatie voor de club, trainers en jeugleden...

Altijd al een voetbalkamp (thuis slapen) voor enthousiaste jongens en meiden zelf willen organiseren? Maar ontbreekt het aan tijd en energie? Dan hebben wij nu de kant-en-klare oplossing. Samen met Clubvoetbaldagen zijn er binnen de kortste keren drie toffe voetbaldagen op de club. En 2025 wordt een bijzondere editie voor clubs en deelnemers. Met uitdagende trainingsvormen en een spectaculair nieuw animatiespel staat er fantastisch programma klaar.

Tijdens de drie dagen ligt de uitvoering bij de club en wij verzorgen de rest. Met de uitgewerkte draaiboeken, trainersopleidingen en alle bijzondere trainingsmaterialen kan het niet mis gaan, en is het kinderlijk eenvoudig om een waanzinnig voetbalevenement te organiseren.

Vraag hieronder de brochure op en lees alles over hoe je binnen no-time 3 voetbaldagen organiseert.

Garanties voor de club

EXTRA INKOMSTEN

Een vaste vergoeding per deelnemer én een bonusstructuur. Dus naast een topevent ontvangt de club ook extra inkomsten. Echt een win-win.

GEEN FINANCIEEL RISICO

De club loopt geen enkel risico. Geen doorgang = 100% geld terug garantie voor deelnemers en geen schade voor de club. Wel zo fijn.


TOP VAN NEDERLAND

Al meer dan 10 jaar horen wij bij de top van Nederland als het gaat om voetbaldagen en zijn uniek in ons concept. Kortom: een meer dan betrouwbare partner.

AL 10+ JAAR EXPERTISE

We maken het zo makkelijk mogelijk om een topevent te organiseren. Dit door onze jarenlange ervaring met draaiboeken en programma's. Alles komt kant-en-klaar bij jullie binnen.


MEER DAN VOETBALLEN

De balans tussen voetbal en plezier is cruciaal. Tussen de middag is er veel vermaak met de penaltybokaal, voetbalbingo (kant-en-klare aanlevering met gave video's) en het bijzondere transferspel.

KORTE LIJNEN

Er is één aanspreekpunt. Daarnaast zijn wij het hele jaar partner. Of het nu gaat om oefenstof, train-de-trainer sessies of sprekers uit de profwereld.


Wat krijgt de club

2-DAAGS VOETBALKAMP
  •    Afdracht per deelnemer (vast)
  •   Volledig draaiboek
  •   Digitale clubomgeving (met alle tools)
  •   Aankleding tijdens event
3-DAAGS VOETBALKAMP
  •   Afdracht per deelnemer (zelf te bepalen)
  •   Volledig draaiboek
  • Digitale clubomgeving (met alle tools)
  • Aankleding tijdens event
  • Maatwerk (keuzemenu)
  •   Train-de-Traineravond
  •   Kleding voor trainers
  • Online marketing campagnes

Wat regelt de club...

Stap 1. Je bent enthousiast en er is een datum afgesproken. Bij de kantinecommissie vraag je of zij de lunch kunnen verzorgen voor de kinderen tijdens de 3 dagen. Hiervoor is een kant-en-klaar draaiboek, dus ze hoeven niet zelf na te denken over de opzet en invulling. Met verschillende personen binnen de club stem je af welke materialen je de 3 dagen nodig hebt. Denk hierbij aan doeltjes, trainingsballen en hoedjes. Alle overige spullen krijgen je ruim voor aanvang opgestuurd.

Stap 2. Bijna alles is klaar en deelnemers staan zelfs al te trappelen om mee te doen. Maar nu misschien wel het belangrijkste: trainers. Die heb je nodig om de kinderen 3 onvergetelijke dagen te bezorgen. Het beste is om ze persoonlijk te benaderen en direct je enthousiasme kenbaar te maken samen met alle voordelen voor hen en de club. Als club kun je overwegen om de trainers een vergoeding te geven.

Ik heb de brochure opgevraagd. Wat nu?
Wij nemen telefonisch contact met je op om een eerste indruk van elkaar te krijgen. Ook komen we graag langs op de club om meer uitleg te geven over wat de Clubvoetbaldagen voor je club kunnen betekenen.

Wij zijn een kleine club. Kunnen we het dan nog steeds organiseren?
Jazeker. Waarschijnlijk lukt het niet om het kamp volledig te vullen met eigen jeugdleden. Het is dan belangrijk om contact te leggen met clubs in de omgeving en wellicht samen te werken. Samen met de online advertenties van Clubvoetbaldagen proberen we zoveel mogelijk deelnemers te bereiken.

Wat is het minimumaantal deelnemers?
Dat zijn 36. Bij minder is het niet leuk voor de kinderen én niet zinvol voor de andere partijen om de dagen te organiseren. Alle deelnemers krijgen het volledige inschrijfbedrag retour bij een annulering.

Moeten we dit direct meerdere jaren organiseren?
Nee, maar we raden dit wel aan. Op deze manier komt er een stabiele basis qua deelnemers en een constante inkomstenstroom.

Mag het ook een 4-daags of 5-daags kamp zijn?
Dat kan, maar is niet gebruikelijk. In overleg zijn er mogelijkheden om dit vorm te geven.

Wat is het inschrijfgeld voor de deelnemers?
Het inschrijfgeld voor de deelnemers ligt tussen de 135-150 euro. Dit wordt definitief vastgesteld aan de hand van de afdracht naar de club.

Welke materialen leveren jullie?
Er gaat jullie aan niks ontbreken. De tenues (deelnemers en trainers) komen kant-en-klaar aan. Evenals de uitingen op en rondom het veld. Denk hierbij aan een gatendoek, promotiedoeken en nog veel meer. En natuurlijk zorgen wij voor de prijzen van de deelnemers. Tijdens het eerste gesprek nemen we dit door.

Welke ondersteuning krijgen we bij het werven van deelnemers en trainers?
Gedurende het jaar zorgen wij voor alle marketing- en communicatiemiddelen rondom de voetbaldagen bij je club. Wij voorzien je van social media berichten (foto's/video's), posters en flyers. Daarnaast adverteren wij online en informeren wij de (lokale) pers/kranten. Het initiatief hiervoor ligt bij ons en met specifieke wensen vanuit de club kunnen we goed rekening houden. Tijdens het eerste gesprek nemen we dit door.

Hoe helpen jullie met onze trainesr?
Voor aanvang van de dagen gaan we door middel van een train-de-trainer bijeenkomst alle betrokkenen aan de hand meenemen door het draaiboek. Alle programma's staan online en zijn 24/7 toegankelijk. De trainingsvormen zijn voorzien van een afbeelding, video en tekstuele uitleg. Met de hulp van deze app kan het eigenlijk niet misgaan. En als klap op de vuurpijl kunnen de trainers het hele jaar gebruikmaken van de oefenstof.

Komt er iemand van de organisatie langs tijdens de dagen?
Ja. Zeker in het 1e jaar van organiseren is dat van groot belang om de kans op succes zo groot mogelijk te maken. In overleg bepalen we welk moment het meest geschikt is.

Wat zijn de stappen na het kennismakingsgesprek?
Als beide partijen positief zijn maken we de samenwerkingsovereenkomst, bepalen we de vergoeding en stellen we samen een plan van aanpak op rondom de werving van deelnemers en trainers.


Organisatoren aan het woord