Altijd al een voetbalkamp (thuis slapen) voor enthousiaste jongens en meiden zelf willen organiseren? Maar ontbreekt het aan tijd en energie? Dan hebben wij nu de kant-en-klare oplossing.
Tijdens de twee dagen ligt de uitvoering bij de club en wij verzorgen de rest. Met de uitgewerkte draaiboeken, trainersondersteuning en alle bijzondere trainingsmaterialen kan het niet mis gaan, en is het kinderlijk eenvoudig om een waanzinnig voetbalevenement te organiseren.
.accordion-body
, though the transition does limit overflow.
.accordion-body
, though the transition does limit overflow.
.accordion-body
, though the transition does limit overflow.
De club loopt geen enkel financieel risico. Geen doorgang = 100% geld terug garantie voor deelnemers en geen schade voor de club. Wel zo fijn. |
|
Al meer dan 9 jaar horen wij bij de top van Nederland als het gaat om voetbaldagen en zijn uniek in ons concept. Kortom: een meer dan betrouwbare partner. |
|
Unieke en nieuwe toevoeging in het animatie programma van Clubvoetbaldagen in 2025. |
|
Expertise waar jullie veel aan hebben. We maken het zo makkelijk mogelijk om een topevent te organiseren. |
|
Korte en snelle communicatie. Er is één aanspreekpunt. Daarnaast zijn wij het hele jaar partner. Of het nu gaat om oefenstof, train-de-trainer sessies of sprekers uit de profwereld. |
|
Een vaste vergoeding per deelnemer én een bonusstructuur. Dus naast een topevent ontvangt de club ook extra inkomsten. Echt een win-win. |
Ik heb de brochure opgevraagd. Wat nu?
Wij nemen telefonisch contact met je op om een eerste indruk van elkaar te krijgen. Ook komen we graag langs op de club om meer uitleg te geven over wat de Clubvoetbaldagen voor je club kunnen betekenen.
Wij zijn een kleine club. Kunnen we het dan nog steeds organiseren?
Jazeker. Waarschijnlijk lukt het niet om het kamp volledig te vullen met eigen jeugdleden. Het is dan belangrijk om contact te leggen met clubs in de omgeving en wellicht samen te werken. Samen met de online advertenties van Clubvoetbaldagen proberen we zoveel mogelijk deelnemers te bereiken.
Wat is het minimumaantal deelnemers?
Dat zijn 36. Bij minder is het niet leuk voor de kinderen én niet zinvol voor de andere partijen om de dagen te organiseren. Alle deelnemers krijgen het volledige inschrijfbedrag retour bij een annulering.
Moeten we dit direct meerdere jaren organiseren?
Nee, maar we raden dit wel aan. Op deze manier komt er een stabiele basis qua deelnemers en een constante inkomstenstroom.
Mag het ook een 2-daags, 4-daags of 5-daags kamp zijn?
Dat kan, maar is niet gebruikelijk. In overleg zijn er mogelijkheden om dit vorm te geven.
Wat is het inschrijfgeld voor de deelnemers?
Het inschrijfgeld voor de deelnemers ligt tussen de 135-150 euro. Dit wordt definitief vastgesteld aan de hand van de afdracht naar de club.
Welke materialen leveren jullie?
Er gaat jullie aan niks ontbreken. De tenues (deelnemers en trainers) komen kant-en-klaar aan. Evenals de uitingen op en rondom het veld. Denk hierbij aan een gatendoek, beachflags, promotiedoeken en nog veel meer. En natuurlijk zorgen wij voor de prijzen van de deelnemers. Tijdens het eerste gesprek nemen we dit door.
Komt er iemand van de organisatie langs tijdens de dagen?
Ja. Zeker in het 1e jaar van organiseren is dat van groot belang om de kans op succes zo groot mogelijk te maken. In overleg bepalen we welk moment het meest geschikt is.
Wat zijn de stappen na het kennismakingsgesprek?
Als beide partijen positief zijn maken we de samenwerkingsovereenkomst, bepalen we de vergoeding en stellen we samen een plan van aanpak op rondom de werving van deelnemers en trainers.